Sinds 2018 ontwikkelt en exploiteert het team achter The Great Plastic Bake Off (GPBO) de mobiele Fuse Kitchen. Hiermee kun je waar dan ook ter wereld plastic afval omzetten in bouwmaterialen.
Concept | Branding | Animatie
Sinds 2018 ontwikkelt en exploiteert het team achter The Great Plastic Bake Off (GPBO) de mobiele Fuse Kitchen. Hiermee kun je waar dan ook ter wereld plastic afval omzetten in bouwmaterialen. Dit zijn dikwandige producten (fit-for-purpose) zoals straatstenen, dakpannen of keerwanden. De Fuse Kitchen kan zo dicht mogelijk bij de bron van plastic afval worden geplaatst om er ter plekke een product van te maken dat direct inzetbaar is. Op deze manier helpt de Fuse Kitchen de wereld om op een duurzame manier zijn overtollige plastic afval kwijt te raken door het in te zetten als een waardevolle grondstof.
KAESS is als trotse partner van GPBO verantwoordelijk voor de marketing en communicatie, inclusief branding en merkidentiteit. De positionering volgt de drie impactpijlers van het GPBO concept:
Dit alles leidt tot positieve impact wat zich vertaalt in inspirerende content en publiciteit.
Wij gebruiken technologieën zoals cookies om informatie over uw apparaat op te slaan en/of te raadplegen. We doen dit met als doel om de beste ervaring te bieden en om gepersonaliseerde en niet-gepersonaliseerde advertenties te tonen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als u geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.